Політика повернення та відшкодування
Ви можете повернути або обміняти товари, які не підходять протягом 14 днів з моменту покупки. Закон про захист прав споживачів гарантує це.
Які товари підлягають повернення?
Усі товарні категорії, які продаються на сайті justit.com.ua можна повернути.
Правила та умови для повернення товарів належної якості\неналежної якості
Умови повернення товару належної якості:
Повернення товару належної якості зазвичай здійснюється у випадках, коли покупець не задоволений товаром з якихось причин, наприклад, розмір не підходить, кольори не відповідають зображенню на сайті тощо. В таких випадках зазвичай повернення товару можливе протягом певного періоду після покупки 14 днів. При цьому товар повинен бути в незмінному стані, без слідів використання, в оригінальній упаковці та з усіма етикетками і бірками.
Умови повернення товару належної якості до цих товарів входить:
Товар, що був придбаний, не був використаний.
Товар виглядає так само, як і в момент його придбання, тобто його товарний вигляд збережено.
Всі ярлики на товарі присутні.
Упаковка товару залишається цілою, не має пошкоджень, а також є наявним документ, що підтверджує вашу покупку.
Хто вносить оплату за транспортні витрати у разі повернення товару належної якості?
Якщо покупець повертає або обмінює товар належної якості, він сам зобов'язаний оплатити витрати на транспортування товару.
Повернення товару неналежної якості :
Повернення товару неналежної якості можливе у випадках, коли товар має дефекти або інші недоліки, які не дозволяють його використовувати згідно з призначенням. У такому випадку покупець може повернути товар протягом певного періоду після покупки, зазвичай не більше 14 днів, згідно з законодавством про захист прав споживачів. При цьому продавець повинен здійснити повернення коштів за товар або замінити його на інший товар належної якості
Повернення товару неналежної якості до цих товарів входить:
Покупцю помилково було відправлено товар, який не відповідає його замовленню.
Товари мають дефекти або є пошкоджені.
Товар не має повної комплектації.
Хто вносить оплату за транспортні витрати у разі повернення товару?
У разі повернення або обміну товару неналежної якості, компанія justit.com.ua зобов'язується внести оплату за транспортні витрати.
Як повернути товар продавця justit.com.ua?
Заповнити шаблон-заяву повернення товару, вказавши причину повернення.
Де взяти шаблон-заяву?
Шаблон-заява відправляється разом із товаром.
Важливо:
При заповненні бланку заяви на повернення товару, будь ласка, уточніть, чи бажаєте ви повернути кошти за товар, чи обміняти його на інший. Це допоможе уникнути непорозумінь з магазином та забезпечити швидке та ефективне вирішення вашої проблеми з товаром.
Важливо:
При поверненню коштів потрібно вказати прізвище, ім'я та по-батькові власника картки так, щоб ці дані можна було чітко зрозуміти.
Перед тим як відправити заяву, переконайтеся, що ви заповнили всі поля і ніякі дані не пропущені. Будьте уважними і перевірте свої дані ще раз перед надсиланням, щоб уникнути будь-яких помилок або непорозумінь.
Належної якості
Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку, поклавши при цьому товарний чек та заповнену заяву про повернення.
Неналежної якості
При поверненні товару неналежної якості необхідно зберегти його оригінальну упаковку та заповнити заяву про повернення, а також додати товарний чек. Важливо, щоб товар не мав слідів експлуатації та був у тому ж стані, в якому було отримано.
Важливо:
Перед поверненням товару, переконайтеся, що весь комплект повертається в оригінальній комплектації і нічого не втрачено. Упевніться, що повертаєте всі частини товару в такій самій комплектації, які отримали при покупці.
Як надіслати товар до сервісного відділу?
Зв'яжіться з нашим менеджером, щоб отримати реквізити для відправки товару на повернення.
Принесіть упакований товар разом з усіма документами до відділення служби доставки "Нова Пошта".
Оформте відправлення.
Оплата доставки - якщо товар належної якості тоді, оплата доставки - коштом відправника, якщо товар неналежної якості тоді, оплата доставки - кошти отримувача.
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком.
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
Як мені повернуть кошти за товар?
Щоб отримати повернення коштів на банківську карту, ви можете надати номер своєї банківської картки при заповненні заяви для повернення товару. Не забудьте вказати номер своєї картки та повне ПІБ власника карти.
Також у нас є зручний спосіб повернення коштів через платіжну систему.
Після отримання та огляду товару, а також дотримання вами всіх умов для повернення, то протягом 7 днів з моменту його отримання ми повернемо вам кошти на вказані вами реквізити.
Якщо у вас є будь-які питання або потребуєте допомоги, не вагайтеся звернутися до нас. Ми готові надати вам необхідну підтримку та відповісти на всі ваші запитання.
Контакти:
info@justit.com.ua
+38 (097) 245-38-13